Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-03-2012, 21:51 door Anoniem

Door joey van hummel: Door Anoniem: Dat betekent dus dat het teruggegeven pincode-password gemiddeld gezien de eerste 3 keer niet de goede moet zijn. Want anders kunnen de iPhone/dieven het gewoon 3 keer proberen, en kunnen vervolgens gewoon geld opnemen. Volgens mij zullen de meeste iPhone/bezitters niet blij zijn als ze gemiddeld 10 wachtwoorden moeten zien voordat de goede erbij zit. En dat betekent weer dat het niet gebruikt wordt, en heb je er niets aan... Ik snap niet helemaal waar je hiermee heen wilt. Bovendien is het zo dat je, als je het juiste wachtwoord invoert, ook de juiste data terugkrijgt. Maar als je een verkeerd wachtwoord invoert, krijg je óók data terug, maar dan onjuiste. Hierdoor LIJKT het alsof de poging succesvol was, maar dat was deze niet. De hacker/scammer/skimmer/what-have-you denkt dan dat hij die pincode kan gebruiken maar de poging zal mislukken; de kwaadwillende gebruiker kan dan alleen nog maar 1) stoppen met proberen, of 2) doorgaan met een heel hoge kans dat hij de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha