Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-03-2012, 14:35 door dnmvisser

Als de banken zelf zeggen dat fraude via internet toeneemt, dan weet je een ding zeker, namelijk dat de werkelijkheid nog veel erger is. Het hele DNSSEC-verhaal zou dus bij uitstek geschikt zijn voor banken. DNSSEC snappen en implementeren is nou niet echt triviaal, en er is ook nog geen standaardprocedure om DS records in de .nl zone te hangen. Maar het is wel degelijk mogelijk. Zeker voor een bank met (praktisch gezien) ongelimiteerde budgetten. Het is daarom vreemd om te lezen dat banken claimen alles te doen: Uiteraard neemt de ING alle mogelijke voorzorgsmaatregelen om fraude tegen te gaan. Bron: http://www.ing.nl/de-ing/veilig-bankieren/meest-voorkomende-bankfraude Uiteraard nemen wij de nodige maatregelen om een veilig gebruik van internetbankieren, mobiel bankieren, pinnen, iDEAL en betalingen via creditcards te borgen. Bron: http://www.rabobank.nl/particulieren/servicemenu/veilig_bankieren ABN AMRO doet er alles aan om www.abnamro.nl, Internet Bankieren en Mobiele applicaties, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha