Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-03-2012, 14:44 door Anoniem

Erg jammer dat er dit soort valse signalen vanuit de branche zelf worden gegeven. De normale huis tuin en keuken internetter is zich van geen gevaar bewust en door dit soort signalen zullen ze dat (helaas) nooit worden. Ik kan me voorstellen dat banken mensen niet af willen schrikken maar mensen dom houden en ze gevaar laten lopen om slachtoffer te worden van dit soort malware is veel erger. Het kan zo simpel met wat korte uitleg voor als je je voor de 1ste keer aanmeld bij je online bank. "De bank zegt dat het getroffen klanten schadeloos zal stellen, zolang die zelf niet in gebreke zijn gebleven. "Rabobank zal klanten die het slachtoffer zijn van deze vorm van fraude volledig vergoeden, mits de klant zelf niets te verwijten valt." Hmm en wanneer ben je volgens de bank in gebreke gebleven ? dat zeggen ze er niet bij ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha