Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-03-2012, 15:26 door Anoniem

Door Anoniem: Of spreekt Rabobank niet helemaal de complete waarheid? Dit geeft een aardig beeld: http://www.security.nl/artikel/40507/1/Banken_willen_eigen_risico_voor_internetbankieren.html De schade was gemiddeld minder dan een euro per Nederlander in de eerste helft van 2011. Los van concrete cijfers denk ik dat je aardig kan aanvoelen hoe het ervoor staat door te kijken hoeveel jij als klant van veiligheidsmaatregelen merkt. Vooralsnog blijft dat beperkt tot steeds duidelijker aangeven dat je op HTTPS moet letten, moet stoppen zodra er wat raars gebeurt, met de I-knop van de random reader moet aanloggen en vooral niet met de S-knop. De toenemende nadruk geeft aan dat het probleem toeneemt, dunkt me. Het balletje dat de NVB opgooide over eigen risico is ook een duidelijk signaal dat men zich zorgen maakt. Een ondoordacht en voorbarig signaal in mijn ogen, ze kunnen eerst nog heel andere maatregelen nemen. Alleen al het verlagen van limietbedragen voor een tweede of volgende challenge ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha