Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-03-2012, 17:19 door Anoniem

Ik snap dat banken een probleem hebben met de staat van pc's van klanten: als die vol malware staan is er in principe geen enkele garantie meer dat een ingelegde transactie is wat de klant bedoelde. In de praktijk is het tot nu toe nog meegevallen, maar dat is een kwestie van tijd, en de stijging van de schade geeft aan dat die tijd hard op weg is aan te breken. Tegelijk is duidelijk dat de meeste mensen die met een pc werken geen benul hebben waar ze eigenlijk mee werken. Het onderscheid tussen een programma en een document is voor velen onduidelijk, evenals het onderscheid tussen een programma en een website. Verwacht je nou echt dat die mensen maar een begin van inzicht hebben in hoe het allemaal mis kan gaan? Als de paar simpele 'let hierop, let daarop'-regeltjes die je die mensen op kan leggen niet meer volstaan houdt de eigen verantwoordelijkheid van de klant op, lijkt me, ik vind het althans niet realistisch om mensen een niveau van expertise in de schoenen te schuiven dat ze niet waar kunnen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha