Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-04-2012, 12:19 door Anoniem

Door Anoniem: Door Skizmo: De zinsopbouw verklapt al dat het hier niet gaat om een e-mail verstuurd door ABN Amro. Hou nou toch eens op met dit soort zins-opbouw gelul. Het feit is gewoon dat de bank dit soort mail NOOIT zal versturen. Als je iets had doorgelezen wordt dit ook gezegd: "Daarnaast zal een bank nooit contact opnemen met de vraag naar je inloggegevens voor internetbankieren", aldus algemeen directeur Nienke Ryan. " Dat wordt inderdaad ook gezegd, maar banken zouden er goed aan doen om te stoppen met de suggestie dat "kromme stijl = phishing" . Tussen de oren van mensen komt dan te zitten "Goed nederlands is vertrouwd" , en je kunt er donder op zeggen dat vroeger of later de phishers wel iemand vinden die netjes nederlands kan schrijven. (money mule promoveert naar vertaal ezel ?) Ik zie het gejammer nu al zitten bij de Radars, "ja het was zo'n nette brief, dus ik dacht dat kan geen phishing zijn, want die zijn slecht geschreven"

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha