Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-04-2012, 15:45 door securbenik123321

Door Anoniem: Door Skizmo: De zinsopbouw verklapt al dat het hier niet gaat om een e-mail verstuurd door ABN Amro. Hou nou toch eens op met dit soort zins-opbouw gelul. Het feit is gewoon dat de bank dit soort mail NOOIT zal versturen. Misschien moet je even doorlezen voor je begint te schreeuwen: Daarnaast zal een bank nooit contact opnemen met de vraag naar je inloggegevens voor internetbankieren" skizmo bedoelt gewoon dat banken nooit dergelijke mail zal versturen, dus als klant moet je gewoon NOOIT reageren op dergelijke mail en de mail verwijderen. hoe simpel kan het zijn anoniempje ? daarbij geeft skizmo ook nog eens aan of de mail in netjes abn of gebrekkig nederlands geschreven is niet echt doorslaggevend moet zijn om het wel of niet te vertrouwen, want er komt een tijd dat de boefjes met perfect geschreven abn op de proppen komt. wat snap jij nou niet aan deze argumentatie anoniempje ? en schreeuwen ?? volgens mij schreeuw jij nogal. mvg, ben.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha