Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-05-2012, 20:51 door Anoniem

Door Krakatau: Mij lijkt dat een klant mag verwachten dat een beveiligingsprobleem in door hem/haar geïnstalleerde software binnen de grenzen van zijn hosting account ('sandbox') blijft. Afzonderlijke accounts op de server zouden nooit bij elkaars omgeving of gegevens moeten kunnen komen. En zeker niet bij de overkoepelende server omgeving. Het aanbrengen van een dergelijke scheiding van omgevingen op een server lijkt me de verantwoordelijkheid van de server/hosting aanbieder (?) Zelfs binnen een sandbox zijn lekke CMS producten om te bouwen tot fishing platforms, spam automaten, ddos bots en drive-by trojan verspreiders. De website bezoeker is doorgaans de klos, niet de andere systemen of accounts van die hoster. Wil jij die verantwoordelijkheid bij de hoster leggen? Dat is hetzelfde als je sleutel in je voordeur laten zitten, je spullen laten jatten en dan je huurbaas aanklagen voor nalatigheid want die had het in de gaten moeten houden..!? Kom op zeg ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha