Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-05-2012, 13:03 door Anoniem

ZO ZIET HET ER DUS UIT !!!! ABN AMRO Systeembeveiliging.? 7:24 Beantwoorden ? ABN AMRO N.V Toevoegen aan contactpersonen Van: ABN AMRO N.V (security@abnamro.nl) Verzonden: donderdag 10 mei 2012 7:24:18 Aan: Microsoft SmartScreen heeft dit bericht gemarkeerd als ongewenst en het wordt na tien dagen verwijderd. Geachte ABN-Amro klant, Vanwege de toename aan internetcriminaliteit zijn wij gestart met een aantal nieuwe veiligheidsmaatregelen. Wij verzoeken u eenmalig in te loggen om uw gegevens te controleren en indien nodig te wijzigen. Zo kunnen wij ook uw veiligheid online verbeteren. Hierna wordt telefonisch contact met u opgenomen om uw gegevens verder te beveiligen tegen fraude. Klik hier om naar onze website te gaan https://www.abnamro.nl/nl/logon/identification.007 <br N.B. Let er bij het invullen van uw gegevens op dat het slotje weergeven wordt, u kunt nepmail herkennen aan spellingsfouten. Bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha