Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"Wanneer er in een bepaald land veel frauduleuze geldopnames plaatsvinden, legt de ING het geldautomatenverkeer met dat land tijdelijk stil. Wij informeren u dan direct via ING.nl", aldus de bank.Ik weet niet of ik dit een betere oplossing vind dan het standaard blokkeren van niet-EU landen. Nu kan er willekeur ontstaan waar je helemaal niet op kan rekenen. Mijn eerste reactie op het nieuws van de Rabobank was ook dat ik me wellicht beperkt zou voelen in mijn vrijheid, ik kom namelijk nogal wel eens buiten de EU. Maar in de praktijk blijkt dat juist de mensen die er nooit zijn geweest problemen kunnen ondervinden. Mensen die wel eens buiten de EU zijn geweest weten dat je altijd van te voren je bankzaken moet nakijken. Lang niet in elk land kun je zomaar pinnen en soms zitten dat flinke kosten aan... Zoals eerder gezegd is het met één telefoontje geregeld. Netjes toch?
Beschrijf je klacht (Optioneel):