Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-05-2012, 22:55 door Whoops

Door Anoniem: Na contact op te nemen met playstation krijg ik als antwoord "wij zijn niet verantwoordelijk voor uw credit card gegevens" Ik neem aan dat ze bedoelen: "U heeft zelf de credit card gegevens aan uw neefje afgestaan, daar is Sony niet verantwoordelijk voor." Door Anoniem: Heeft iemand al ervaring met dergelijke praktijken of kan iemand mij hier verder helpen om Sony bewust te malen van dit probleem? Waarom heb je geen PSN prepaid kaart gegeven? Dan hoef je ook geen credit card gegevens af te staan! Ik geef bijvoorbeeld ook niet m'n bankpas met pincode als ik een caudeautje wil geven, maar wel een boekenbon of contant geld. Mijns inziens dus geen probleem in het systeem van Sony Kortom, credit card laten ontkoppelen van het account en voortaan een prepaid kaart geven.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha