Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Practisch: klant is in buitenland, weet niet dat haar bank een blokkade geplaatst heeft en ze gaat pinnen. Pinpas duur gleuf, pincode intikken, wachten op transactie goedkeuring bij bank..... geen transactie mogelijk. Ze verontschuldigd zich en mag naar een geldautomaat om te pinnen. Daar wederom geen geld. Politie erbij en zo begon de vakantie gezellig. Na een paar uur de bank maar eens bellen... op een Nederlands kantoortijdstip buiten het weekend zijn ze namelijk pas bereikbaar voor dit soort problemen. Ja met uw bank, we blokkeren uw rekening momenteel mevrouw - oh uw vakantie loopt wat in het water. Ja had u uw rekening maar moeten vrijgeven voor betaling in het buitenland. Dat wist u niet, wat vervelend. Maar goed, gelukkig hebben wij nog wat extra kunnen verdienen aan uw centjes. U kunt nu weer pinnen hoor. Dagje later, klant heeft een paar transacties gedaan en is eindelijk echt aan haar vakantie begonnen. Nog een betaling, lekker etentje. Piep, transactie niet toegestaan - onvoldoende saldo. ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):