Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door donnerd: Door Anoniem: Tja, voor het grootste deel gewoon een standaard briefje. Je verwacht toch niet dat Ziggo voor ieder virus aparte procedures gaat maken hoe het virus het beste verwijderd kan worden? Links melden of melden dat een update van Apple het probleem oplost is voldoende. Nu probeert Ziggo extra geld te jatten van haar klanten. Daar sla je de plank mis. Service+ is een 3de partij die in opdracht van Ziggo werkt om service te verlenen aan mensen waar het service bereik van Ziggo ophoudt. Geen enkele ISP ondersteunt namelijk alles op gebied van pc's, hardware, software, operating systems etc. Een XS4ALL mag dan bijvoorbeeld wel heel veel ondersteunen, maar ook niet alles, dat is namelijk onbegonnen werk. Zeker als je miljoenen klanten hebt. UPC en Ziggo gebruiken daarom een 3de partij (is precies hetzelfde bedrijf echter beide providers noemen de service anders). Het geld gaat dan dus ook niet naar Ziggo, maar de 3de partij die deze service verleent. Ik ben het er wel mee eens dat ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):