Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Het is weer opletten geblazen!! vandaag ontving ik onderstaande mail. Van: ABNAMRO Bank N.V. Nederland <info@amros.nl> Onderwerp: Uw Online Bankieren wordt geblokkeerd, Datum: 22 mei 2012 09:31:58 GMT+02:00 Antwoord aan: noreply@abnamro.nl Geachte klant, Er is getracht door derden toegang te verkrijgen tot uw rekening. Uit veiligheids overwegingen heeft de ABN Amro uw rekening tijdelijk geblokkeerd. Abn Amro is niet in staat om uw rekening te verifieren. Uw rekening moet zo snel mogelijk gecontroleerd worden. Uw kunt dit doen door de onderstaand link te klikken http://www.car-media.co.uk/store/images/sys/abn/ U zal gecontacteerd worden door een van onze medewerkers van ABN AMBRO voor meer informatie over dit nieuwe systeem Hoogachtend Customer Service 2012 ABNAMRO Bank N.V. Nederland
Beschrijf je klacht (Optioneel):