Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-05-2012, 16:58 door Anoniem

Hieronder nog eentje. Ik heb de link gevolgd en m'n zgn. gegevens doorgestuurd. Ziet er allemaal erg gelikt uit. Zoek de verschillen ;) Uw Online Bankieren wordt geblokkeerd. From:"ABN AMRO N Bank N.V. Nederland" <info@abn-amro.nl> [Add] To:"undisclosed-recipients:" Date:Wed, 23 May 2012 3:34 PM (1 hour 16 minutes ago) Show Raw MessageShow full header Geachte klant, Uw Online Bankieren wordt geblokkeerd: De ABN-AMRO spendeert veel aandacht en zorg aan de beveiliging en integriteit van al onze bankrekeningen. Graag vragen wij u dan ook aandacht voor het volgende. Afgelopen jaar is de ABN-AMRO, samen met veel andere nederlandse banken, doelwit geworden van grootschalig internetfraude. Daarom zijn wij afgelopen maanden een grootschalig project gestart om dit te bestrijden. Alle online bankrekeningen dienen te worden gekoppeld aan nieuw ontwikkeld beveiligingssysteem, waarmee verdachte bewegingen en ontwikkelingen op uw online bankrekening sneller worden getraceerd en opgelost. Er ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha