Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-05-2012, 23:21 door Wim ten Brink

ReplaceDirect heeft vandaag ook een email verstuurd aan hun klanten waarin ze klanten op de hoogte brengen van wat er is gebeurt, dat ze maatregelen hebben genomen om toekomstige inbraken te voorkomen, dat ze enkele spammers en nepsites hebben weten te stoppen en te blokkeren en dat ze adviseren dat ik mijn wachtwoord ga aanpassen voor alle sites waar ik hetzelfde wachtwoord als bij ReplaceDirect heb gebruikt. Gelukkig combineer ik mijn wachtwoorden vaak met de eerste drie letters van de website waar ik mij registreer en is de rest afkomstig uit een simpel tabelletje met 26 woorden waar ik op basis van de 2e letter er eentje uit kies. Maakt mijn wachtwoorden erg uniek en toch eenvoudig te onthouden! Ik moet wel melden dat ik op 20 maart al een email naar ReplaceDirect had verstuurd nadat ik spam ontving op mijn voor hen gereserveerde email adres. (Handig als je een eigen domeinnaam hebt: onbeperkt aantal email adressen!) Duurde even voor ik daar antwoord op kreeg maar een week later hadden ze alle ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha