Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik heb op het werk zelf dit mee mogen maken. Het slachtoffer geeft aan dat er niet op phishing mail is gereageerd en heeft geen telefonisch contact gehad. Bij het doornemen van de gebruikelijke bestanden opzoek naar sporen van websites die in de phishing mail zijn genoemd wordt niks gevonden. Zelfs geen verdachte websites worden gevonden. Verschillende scans uitgevoerd met verschillende virusscanners en malware scanners. Niets te vinden. Wel is de banksoftware op de bewuste dag opnieuw geïnstalleerd en in de logbestanden van de banksoftware komen rare foutmeldingen voor. Slachtoffer geeft aan dat de software niet bewust is bijgewerkt en zeker niet op die datum. Kortom een compleet raadsel hoe dit heeft kunnen gebeuren. Wat ik niet begrijp is dat er transacties gedaan kunnen worden zonder dat de gebruiker daar blijkbaar iets voor hoeft te doen. En dat de bank dit blijkbaar ook niet kan detecteren, behalve dan voor de 69 jarige die in het artikel genoemd wordt. Ok het gaat dan wel om een vrij hoog ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):