Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Beste ABN AMRO Ik ontving vandaag de volgende mail: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Geachte klant, Onlangs is uit onze gegevens gebleken dat uw ABN-AMRO account mogelijk door een derde ongeautoriseerde partij is betreden. De veiligheid van uw rekening is onze primaire zorg, daarom is besloten om de toegang tot uw rekening tijdelijk te beperken. Om de volledige toegang tot uw rekening te herstellen dient u uw gegevens te bevestigen via onderstaande link: https://www.abnamro.nl/nl/logon/identification.007 Nadat uw gegevens door ons zijn gecontroleerd en bevestigd, zult u zo spoedig mogelijk bericht van ons ontvangen en zal de toegang tot uw rekening volledig worden hersteld. Wij danken u voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, ABN-AMRO Bank N.V., afdeling Veiligheidszaken ABN-AMRO Bank N.V., gevestigd te Amsterdam Handelsregister K.v.K. Amsterdam, nr ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):