Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-06-2012, 12:52 door Anoniem

Het is nog erger: het zogenaamd goede nieuws wat LinkedIn roept is dat ze geen meldingen van _geverifieerd_ misbruik hebben ontvangen. Voor de rest doen ze over meldingen het zwijgen toe over meldingen. Waarom brengen ze het nieuws over niet ontvangen van geverifieerd misbruik dan naar buiten...? Mooi weer spelen. Beste LinkedIn, hoe hebben die 160 miljoen klanten van jullie dan kunnen controleren dat er geen misbruik is gemaakt en dat kunnen verifieren? Hoe kunnen jullie bij LinkedIn het verifieren? Hebben die klanten inzicht in wanneer er vanaf waar is gebruik gemaakt van hun account? Of beschouwen ze het bij LinkedIn alleen als misbruik wanneer een klant ziet dat er met diensten of teksten is gerommeld en een klant kan bewijzen dat het niet een of andere slordigheid was waardoor iemand zonder kennis van die hashes binnen kwam? Want dat is waarschijnlijk wel iets wat al jaren dagelijks voorkomt met 160 miljoen gebruikers en een niet al te florisant beveiligingsbeleid. Overigens "Our efforts to ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha