Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-06-2012, 22:22 door Charley51

En dan vinden de "ollanders" Belgen dom. Rofl. "Daarom schommelt het financiële nadeel rond 200 000 euro" Zomaar een kleine bloemlezing van schades voor de nederlandse banken: 1. http://www.security.nl/artikel/40866/1/Explosieve_stijging_fraude_internetbankieren.html 2. http://www.security.nl/artikel/40870/1/8.000_slachtoffers_fraude_internetbankieren.html 3. http://computertotaal.nl/internet---netwerken/21633-fraude-bij-internetbankieren-verzesvoudigd.html 4. http://www.it-executive.nl/dossiers/dossier/internetfraude_in_2011_flink_opgelopen/ 5. http://www.bnr.nl/topic/beurs/534939-1111/steeds-meer-fraude-met-internetbankieren Wie is hier nu dom ???? Bij it-executive heeft men zelfs nog het (gore) lef, door de fraude te bagatelliseren, door het af te zetten t.o.v. "het totale bedrag dat omgaat in internetbankieren". Logisch, als je die schade toch weer gaat verhalen op de klant, want links-om of rechts-om: wij, als gebruikers van het systeem, betalen er aan mee.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha