Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik kreeg deze al verchillende malen Amsterdam, 11 juni, 2012 Uw Online Banking is tijdelijk geblokkeerd voor transactie. Geachte klant, Uw Online Banking is geblokkeerd We hebben onlangs uw account, en vermoedt dat uw ABN AMRO Bank account zouden zijn benaderd door een onbevoegde derde partij. De beveiliging van uw account is onze primaire zorg. Daarom, als een preventieve maatregel, hebben we tijdelijk beperkte toegang tot gevoelige account functies. Te herstellen toegang tot uw account, we hebben u nodig om uw identiteit te bevestigen. Om dit te doen moeten we u naar de onderstaande link te volgen en overgaan tot de bevestiging van uw gegevens: verifieren door op de volgende link te klikken. http://www.abnamro.nl/veiligheid/verificatie/ Dank u voor uw geduld terwijl wij werken samen aan het beschermen van uw account.Na het invullen van de gevraagde informatie word uw internetbankieren automatisch geupdate met de nieuwe software. Wanneer u dit eenmaal heeft gedaan, word u ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):