Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Mooie redenering maar is het niet de zaak van de leverancier (MS of wie dan ook) om een degelijk product(software of wat dan ook) te leveren? Je hebt ook niks aan een tv/gsm of wat dan ook als die na een tijdje door een fabrieksfout niet meer werkt? Nu kun je natuurlijk redeneren dan je niet ELKE fout kunt ontdekken in software, maar laten we wel wezen, MS heeft niet de naam de klanten (het "gewone volk") als een waardig personen te beschouwen. Bedrijven en wat grotere bedrijven helemaal, zorgen voor de correcties bij MS, niet jan of piet die leuk met de pc proberen te werken. En het feit dat er wat experts zijn die af en toe een steentje bijdragen om de kwaadwillenden wat tegen te gaan, zegt meer over het feit het product niet echt goed getest is, EN dus fouten heeft, en zal blijven hebben. Ik ben niet anti MS, mijn inkomen hangt af van het feit dat ze fouten blijven maken en geen goed uitleg aan de gebruiker geven, maar als de OS een auto was, was deze al lang niet meer op de weg te zien ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):