Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-06-2012, 11:35 door [Account Verwijderd]

@ SirDice: ik ben het met je eens dat het voor een groot deel een kwestie van opvoeden is. Hij is hier, gelukkig, flink van geschrokken, dus zal hij in de toekomst nog voorzichtiger worden. Mijn tips: geef niets af, reageer niet op e-mail (zelfs niet laten weten dat je het niet vertrouwt) en regel bankzaken die je niet via internetbankieren of telefonisch contact kan regelen (zelf de helpdesk bellen!) of bij twijfel altijd face to face bij een bankfiliaal. Ik weet dat providers er niet om staan te springen om een ander ip-adres te geven. Ik heb zelf op het helpdesk van Ziggo gewerkt en kreeg daar toen al (tussen 2006 en 2010) al genoeg verzoeken voor een nieuw IP-adres. De reden daarvoor was nog wel eens dubieus ('ik ben geblokt op een site of forum' of 'ik wil online gokken, maar dat is geblokkeerd voor Nederlanders'), maar er zaten ook valide gevallen tussen waarbij we de klant belden en waar mogelijk een oplossing boden.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha