Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Op mijn aan de Consumentenbond gestelde vragen over het stopzetten van de communicatie via een slimme meter en zo de meter nog slechts als gewone digitale meter te laten functioneren (zie mijn eerdere posts van 11-6, 16:01 uur, 11-6, 17:34 uur, en 12-6, 01:17 uur) heb ik inmiddels reactie ontvangen. De door de Consumentenbond geleverde informatie bevestigt wat we eerder al aannamen: Op slimme meters zit geen 'stop-knop' om de communicatie stop te zetten, maar het betreft een procedure waarbij je de netbeheerder verzoekt uitlezen op afstand uit te schakelen. Zie: http://www.enexis.nl/site/slimnet/slimmemeter/slimme_meters_faq/faq_keuzevrijheid.jsp Aanvullend: http://www.enexis.nl/site/slimnet/slimmemeter/slimme_meters_faq/faq_privacy_veiligheid.jsp
Beschrijf je klacht (Optioneel):