Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-06-2012, 16:55 door Anoniem

Door john west: Consumenten die vanwege privacyredenen geen gegevens wil delen worden hier privacy fundamentalisten genoemd wat ik meer vind het "fundamentele recht om niet lastig gevallen te worden." Framing heet dat als ik me niet vergis, ergens een positieve of negatieve connotatie aan verbinden door de gebruikte termen handig te kiezen. Dit onderzoek zelf is daarmee marketing. Alhoewel? Is het goede marketing om een deel van je publiek te beledigen? Of komt dat weer voort uit de arrogante zelfingenomenheid die de marketingbranche eigen is? (Eigenlijk helemaal niet moeilijk, dat framen ;-) ) artikelVolgens de organisatie tonen personen die in het digitale tijdperk geboren zijn een grotere bereidheid om persoonlijke informatie te delen in ruil voor een verbeterde dienstverlening. De organisatie concludeert dan ook dat de toekomst van gegevensuitwisseling eerder aan de pragmatisten dan aan de fundamentalisten toebehoort. Die mensen zijn ook jonger en hebben minder levenservaring opgedaan, ze zijn met ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha