Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wat dachten jullie van onderstaande mail die ik ontvangen heb? Ik heb ABN Amro gewaarschuwd. Ze wisten nog van niets.. Geachte ABN AMRO klant, Vanwege de toename aan het vernieuwen van abnamro.nl uiterlijk en aan internetcriminaliteit zijn wij gestart met een aantal nieuwe veiligheidsmaatregelen. Afgelopen jaar is de ABN AMRO, samen met veel andere nederlandse banken, doelwwit geworden van grootschalig internetfraude. Daarom zijn wij afgelopen maanden een grootschalig project gestart om dit te bestrijden. Wij verzoeken u vriendelijk om de bijgevoegde bijlage te openen, en deze uiteraad naar waarheid in te vullen. Zo kunen wij ook uw veiligheid online verbeteren. Nadat u de bijgevoegde formulier naar waarheid heeft ingevuld zal er door een van onze medewerkers nog contact met u worden opgenomen om het gehele process te voltooien. Wanneer het gehele process gereed is zal u weer als vanouds veilig gebruik kunnen maken van het online bankieren via abnamro.nl. Wij willen u alvast bedanken voor uw ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):