Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-07-2012, 15:21 door Anoniem

Vandaag kreeg ik een soortgelijk bericht, maar nu maakt men melding van de aanschaf van een Vespa waarvan de transactie mislukt is. Ik kan mij voorstellen dan er best mensen zijn die denken, annuleren die hap. Ondanks dat ze geen bestelling gedaan hebben. Onderaan het originele bericht staat een link naar "Annuleer betaling!" Amsterdam 22 juli 2012, Geachte heer / mevrouw, Wij hebben zojuist van Scooterland B.V een melding binnen gekregen dat er een mislukte transactie heeft plaatsgevonden. Volgens Scooterland B.V heeft u online een aankoop gedaan op een "Vespa''- Vespa LX 25 ''. Hierdoor was er gisteren een poging getroffen namens iDeal om een bedrag van 2.799,00 EUR van uw rekening af te schrijven, dit is nog om onbekende reden mislukt. Er zal dus een 2e poging plaatsvinden om het verschuldigde bedrag af te schrijven, dit zal uiterlijk dinsdag 24juli van uw rekening worden afgeschreven door iDeal. Dit zijn de gegevens: Totaal bedrag: 2.799,00 EUR Begunstigde: ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha