Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-08-2012, 19:27 door Security Scene Team

Door unbalanced: De laatste weken krijg ik regelmatig telefoontjes op mijn Ziggo-voip-lijn van allerlei *behulpzame* buitenlandse helpdesk figuren die mij graag gaan helpen met mijn *computerprobleem* En dat alles in haast onverstaanbaar Engels uiteraard. Als ik ze in het Engels uitleg wat ik van scammers vind en hoe ze wat mij betreft mogen eindigen volgt steevast een flinke scheldpartij in de taal van de dag. Vandaag was het Hindi; "DO you know Hindi motterfokkar" Lang verhaal kort; Waarom filtert Ziggo deze telefoontjes er niet uit. Waarom verdwijnen ze niet op een spamlijst die ik achteraf kan inzien. IS het protocol hopeloos ouderwets of laten de providers de boel weer versloffen? Kan ik meer controle krijgen over mijn voip-verbinding? onbekende inkomende nummers laten vallen ? (die wel worden weergegeven in een overzicht zodat ik kan zien wat ik evt gemist heb) Geo-localization toepassen ?(zelf bepalen vanuit welke landen ik gebeld kan worden), etc ? Of is de telefonie (bewust) in de jaren 80 ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha