Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"Waarom heeft iedere werkplek tegenwoordig toegang tot Internet?" Waar haal je die wijsheid vandaan? Misschien is dat zo bij jou op het werk, maar dat is lang niet bij alle bedrijven het geval. Om een voorbeeld te nemen: op veel helpdesks hebben de medewerkers die aan de lijn zitten geen internettoegang. Ik heb op een helpdesk gewerkt waar we eerst geen internettoegang hadden, toen een tijdje wel en later weer niet. Daardoor weet ik hoe handig internettoegang kan zijn op de werkplek. En dan bedoel ik niet voor nu.nl en youtube en Facebook, maar voor het vergemakkelijken van je werkzaamheden. Bij sommige technische problemen was het enorm handig als je iets voor een klant kon opzoeken op de website van een fabrikant, of simpelweg even iets kon 'opgooglen'. Maar ook voor bijvoorbeeld ontbrekende klantgegevens was www.postcode.nl soms heel nuttig. Het zijn maar van die kleine dingen die je werk een stuk aangenamer kunnen maken. Keihard internettoegang volledig blokkeren voor medewerkers kan erg irritant ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):