Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-08-2012, 22:06 door Anoniem

De vraagsteller heeft kijkt mijn inziens vanuit één perspectief (IT beheer/beveiliging) naar deze vraag. Kijk eens door de bril van personeelszaken. Vergelijkbare discussies zie ik altijd met de telefoon van de zaak (wel/geen smartphone, wel/geen internationaal bellen, eenvoudig toestel of één alles erop en eraan). Mijn standpunt: Vanuit ICT leggen wij de business de mogelijkheden voor en de bijbehorende consequenties. Dat betreft meestal alleen de prijscomponent. Uiteraard ook zaken als beveiligingsrisico's, maar die zijn vaak te reduceren met maatregelen. Maar die maatregelen kosten geld, dus uiteindelijk ook weer de prijscomponent. Ik zie veel te vaak de fout dat de IT roept dat iets te duur is. Dat kunnen wij niet bepalen. Als personeelszaken iPhones wil verstrekken, kunnen ze misschien een enorme besparing op de loonsom maken. Dat zien wij niet. Wij kunnen dus hoogstens zeggen: Als je iPhones wilt inzetten, dan zullen de kosten met x% gaan toenemen. Voor internet op de werkplek geldt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha