Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-08-2012, 09:25 door Anoniem

*****Dit lijkt mij er ook 1,niet? Geachte klant, De ABN-AMRO spendeert veel aandacht en zorg aan de beveiliging en integriteit van al onze bankrekeningen. Graag vragen wij u dan ook aandacht voor het volgende. Afgelopen jaar is de ABN-AMRO, samen met veel andere nederlandse banken, doelwit geworden van grootschalig internetfraude. Daarom zijn wij afgelopen maanden een grootschalig project gestart om dit te bestrijden. Alle online bankrekeningen dienen te worden gekoppeld aan nieuw ontwikkeld beveiligings systeem, waarmee verdachte bewegingen en ontwikkelingen op uw online bankrekening sneller worden getraceerd en opgelost. Wij vragen u dan ook 5-7 minuten van uw tijd om deze update compleet te maken, om zo de beveiliging te voltooien. Gebruikt u onderstaande link: ABN-AMRO UPDATE Na de update zal er door een van onze medewerkers nog contact met u worden opgenomen om het gehele proces te voltooien. Wanneer het gehele proces gereed is zal u weer als vanouds gebruik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha