Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Dat opvoeden is misschien wat zwaar aangezet, en een juiste invulling lukt bij mij ook niet altijd. Als je inderdaad alleen met voorbeelden van hacks en incidenten komt is het wat beperkt. Het gaat toch om bewustwording en dat berijk je niet door het te negeren. Een juiste vorm is educatie of eigenlijk moeten we proveren privacy en securtiy geliefd te maken (zoals de panda van het WNF bv) Dat we teveel gegevens moeten achterlaten die niet relevant zijn voor de dienstverlening ben ik volledig met je eens en dat voorkomt wel eens dat ik dienstverlenig opvraag. Een eenvoudig voorbeeld het verplicht invullen van m/v, ik heb daar regelmatig naar gevraagd en dan krijg je als antwoord dat het nodig is voor de persoonlijke aanhef : Best Meneer ... of Beste Mevrouw .... mij vraag is dan of Beste ... niet persoonlijk genoeg is? Nee zo werkt het systeem .... ( maw de computer krijgt zijn zin en niet andersom) Dit weerhoud mij regelmatig van het verder invullen van de info. Privacy kost dus steeds meer ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):