Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik ben de afgelopen periode al verschillende keren gebeld door een 0014--- nr. (ff opgezocht is Australie). Net belde ze weer en kreeg ik eindelijk een persoon aan de telefoon. In gebrekkig Engels en over een een hele slechte lijn werd me verteld dat ze een foutmelding vanaf mijn pc hadden ontvangen en dat ze me wel zouden laten zien hoe ik dat op moest lossen... Dus als u even uw pc aan wilt zetten.. Dit heb ik geweigerd. Krijg je een heel verhaal dat ze het probleem alleen voor je op willen lossen en of ik dan niet wou weten wat het probleem was. Ik terug geantwoord dat ik al weet wat het probleem zou zijn (er is helemaal geen probleem en deze pc is nog geen 3 weken oud!!!!) En hoe ik dat dan wist? Dus ik vertel wat mijn man voor werk doet: Hij is een IT-specialist.... toen werd hij er vanaf hun kant ineens opgegooid... hoe bedoel je geen zuivere koffie!
Beschrijf je klacht (Optioneel):