Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-08-2012, 09:53 door Anoniem

Goedemorgen allemaal, De meldingen die wij ontvingen van klanten waren specifiek na het doorklikken op een link in de nieuwsbrief naar onze website. We zagen zelf ook dat de melding op onze website zelf veroorzaakt werd en niet in de email. Uiteraard hebben wij de mail zelf ook onderzocht, maar die bevat enkel tekst en afbeeldingen die worden ingeladen vanaf de webserver. Ik vermoed dat de TS dit ook bedoelde, maar wellicht kan hij dit nog nader toelichten? Wat betreft de berichtgeving vanuit de AV vendors: tsja, daar zijn ze natuurlijk zelf ook een beetje terughoudend in. Zoals LightFrame hier ook aangeeft; de grotere dingen halen vaak het nieuws wel (daar kunnen ze niet omheen), maar de 'kleinere' bugs worden vaak gehotfixt en daar wordt niet al teveel kenbaarheid aan gegeven, omdat dit voor de vendor zelf ook niet bepaald positief nieuws is natuurlijk. Als je zoekt op Google dan vind je wel wat dingen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha