Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-09-2012, 20:31 door Anoniem

Hier ook Goirle (NB) Mijn buurvrouw gisteren, paniek, computer wordt door Microsoft "hersteld" maar duurt al zolang. Engels (indies) sprekende medewerker heeft al een tijdje de computer in gebruik en er wordt vanalles mee gedaan. Ze twijfelt nu en vraagt wat te doen. Ik zeg uitzetten, Ga ik doen, maar hij wordt weer overgenomen en er wordt gevraagd aub niet uitzetten. Want je bent wel in kontakt met ze. Daarna de stekker eruitgehaald. Bellen ze binnen 5 min. terug, waarom de computer van de stroom is gehaald en ze waren nog niet klaar. Tot 3 keer toe bellen ze met een buitenlands nummer en zegt dat hij vanuit de UK belt. Maar nu, de computer opgestart en systeemherstel naar een dag eerder gezet. Ik hoop dat ik het wactwoord KOL kwijt ben. en ik heb de mogelijkheid verbinding maken van buitenaf afgevinkt. Hopenlijk is de computer niet beschadigt. en is er geen kwaadwillend programma opgezet. Heeft iemand nog een voorstel om ermee te doen.? Graag advies. gr. GK

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha