Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@Sec.S.Team; Ik heb begrip voor de manier waarop nu door allen gereageerd wordt, maar wat jij zegt roept bij mij wel vragen op. Met name je reaktie: "zelfs in het voordeel van katvangers, als die zelfs aangewezen worden". Je hebt kennelijk weet van (een) ervaring(en). Geef eens een plaatje? Voor jou en ook "de Anderen", Ik heb mijzelf al wel vaker verwonderd omtrent de manier hoe een bank mbt veilig internet bankieren omgaat. Ik heb zelf het gevoel dat banken -zoals nu door ABN gesteld wordt- op 1 of andere manier meet welke je veiligheids/risico-nivo is als je inlogt. (.."maar als ze proberen in te loggen bij ABN Amro met een virus op hun computer dan kunnen wij dit zien.") Hoe stellen jullie je nu voor hoe een bank - met respect voor de klant- zou moeten reageren als door hen "gezien" wordt dat er sprake is van een besmetting? Het zal duidelijk zijn dat een bank -voor wie ook hun klant koning is(?)- er niet zo maar bot op zal willen reageren. [admin] Morgen meer :) [/admin];> Dat vind ik nu ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):