Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Hier eentje die zo'n beetje elke dag in m'n emailbox terecht komt (Ik ben geen ABN klant overigens) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Van: ABN-AMRO [hasan.alacam@omu.edu.tr] Verzonden: dinsdag 18 september 2012 15:42 Onderwerp: ABN-AMRO Alert - Uw Internet Bankieren is geblokkeerd? Geachte klant, Onlangs is uit onze gegevens gebleken dat uw ABN-AMRO account mogelijk door een derde ongeautoriseerde partij is betreden. De veiligheid van uw rekening is onze primaire zorg, daarom is besloten om de toegang tot uw rekening tijdelijk te beperken. Om de volledige toegang tot uw rekening te herstellen dient u uw gegevens te bevestigen via onderstaande link: https://www.abnamro.nl/nl/logon/identification.007 Nadat uw gegevens door ons zijn gecontroleerd en bevestigd, zult u zo spoedig mogelijk bericht van ons ontvangen en zal de toegang tot uw ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):