Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-09-2012, 15:57 door Anoniem

Kijk het probleem is dit: Bij nieuwe versies van applicaties wordt er een testomgeving opgezet, wordt er getest door applicatie beheer en de gebruikers, volgt er een formele acceptatie en gaat het pakket naar productie. Bij security updates van Windows enzo wordt er een dagje gewacht, wordt er een machine geupdate, wordt er mee getest en de rest van de machines geupdate, en is er een rollback scenario voor het geval er toch problemen zijn. En dan is er de virus scanner. Die wordt 6 keer per dag geupdate zonder enige test en als er wat fout gaat ligt meteen de hele toko op zijn bek. Als je mazzel hebt zitten de foute bestanden in de quarantaine en kun je ze vanaf het beheer console laten restoren, maar voor hetzelfde geld booten je machines niet meer en moet je safe mode of zelfs resque CD's bij al je werkstations gaan toepassen. Ik heb me hierover binnen de organisatie ook al eens bezorgd uitgelaten, maar meer dan dat is er helaas niet echt te doen. In feite leg je gewoon je hele ziel en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha