Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Phishing (VALS BERICHT), vandaag ontvangen: Subject: Inloggen mijn Triodos Rekening Update TRIODOS BANK Geachte klant: We zijn niet in staat momenteel uw account te activeren.We hebben namelijk onze online diensten aangepast, sorry voor het ongemak. maar voordat u verder kunt gaan moet u nu eerst uw "Triodos online bankrekening" opnieuw activeren om weer gebruik te kunnen maken van onze online dienst Triodos bank. ALS uw rekening niet opnieuw activeert. Kan uw rekening tijdelijk geblokkerd worden op initiatief van Triodos bank. Uw rekeningen blijven wel zichtbaar maar u Kan geen uitgaande betalingen verrichten. uw rekening wordt beperkt in de mogelijkheid om transacties te verzenden en periodieke betalingen in te trekken. Om deze beperkingen te voorkomen. Wordt u verzocht om in te loggen met uw gebruikersnaam en uw wachtwoord of met identifier. Zo Kan u onze verificatieproces voltooien. U wordt verzocht uw geboortedatum en telefoonnummer te bevestigen als extra beveilings ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):