Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Anoniem van 28/9/2012, 8:39 heeft het helemaal bij het rechte eind! En bekijk het eens van de andere kant: - de huisarts draait voor de kosten op bij het informeren van al diens patiënten; - de huisarts draait voor de kosten op bij het inrichten van de computerapparatuur, de benodigde procedures, de beveiliging etc.; - de huisarts is veel tijd kwijt bij het één voor één verwerken van alle opt-in's en opt-out's; - de huisarts is extra veel tijd kwijt bij de patiënten die willen overleggen welk deel van de gegevens wel of niet beschikbaar mag worden gesteld (aan IEDEREEN, WANT JE KUNT NIET AANGEVEN WELKE INFO AAN WELKE ZORGVERLENER TER BESCHIKKING MAG WORDEN GESTELD); - de huisarts is extra veel tijd kwijt bij een patiënt die het niet eens is over de informatie van de periode waarin de patiënt bijvoorbeeld geestesziek was (depressief, suicidaal etc.); - de huisarts blijft eindverantwoordelijk voor de correctheid van aangeleverde gegevens; met een technische fout kan een eventueel ontbrekend ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):