Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Predjuh: ik kan er nog wel een aantal aan toevoegen. Begin dit jaar werd door systeem storingen op 2 ritten 4 euro teveel afgeschreven. Ik moest 3 brieven van elk 2 A4tjes sturen (formulier waarin ik alle gegevens invul en een handtekening waarmee ik expliciet beloof geen leugenaar te zijn en een print van de screenshot van de transactie) naar 2 maatschappijen. Dus 6 A4tjes op eigen kosten afdrukken, 3 formulieren invullen, inloggen op mijn OV-account en screenshots maken, 3 enveloppen en postzegels, vervolgens 3 weken wachten op mijn geld. Ja, ik heb e-mails geschreven om over de gang van zaken te klagen en aan te kaarten dat die hoeveelheid geld en inspanning in geen verhouding staan en dat het absurd is dat door fouten in het systeem (ik had alles netjes gedaan, het was in 2 gevallen een landelijke storing, in het andere geval stonden de automaten afgesteld op de verkeerde haltes) ik van alles moet doen en bewijzen. De antwoorden varieerden van 'hier kunnen we helaas niet op ingaan' (mijn eis dat zij de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):