Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ernstig slordig, van alle kanten. Kennelijk is de interne kommunikaasie bij de overheid zodanig dat er een hele hoop ambtenaartjes gewoon niet weten hoe het wel moet. Aan de andere kant: Het bedrijf ziet het gebeuren en beschermt hun merkenrecht niet? Of hoe moet ik dit zien? Ik zie dat hun contactformulier ook niet versleuteld is of wat ook. En dat terwijl er "dagelijks" hoogst gevoelige informatie doorheen wordt geduwd. Wellicht bedoeld als afschrikking maar dan werkt dat kennelijk niet. Net zo min het erbij zetten wie je wel bent. Weet de gemiddelde burger veel met welke quango ze nu weer van doen hebben, er zijn er duizenden. Dat dit gebeurt is niet hun keuze en het formulier lijkt ook niet eens op dat van de gemiddelde overheidsinstelling (nuja, regionale overheden zijn ook regelmatig 1995 nog niet voorbij qua webontwerp, maar dat terzijde) maar als je het dan regelmatig ziet gebeuren, jarenlang, dan kan je er toch bij zetten dat digid-aanvragen elders heen moeten? Of is dat juridisch om d'een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):