Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
XS4ALL sluit de complete verbinding af zodra ze 2x iets detecteren. In mijn geval een standaard zakelijke ADSL verbinding met 20 werkplekken en een blijkbaar met Hermes besmette notebook van een medewerker op het draadloze netwerk. Geen belletje, maar gewoon afsluiten. Na een kwartier in de wacht te staan bij de helpdesk om te achterhalen waarom de lijn niet meer werkt krijg je te horen dat de XS4ALL mailbox moet worden bekeken voor verdere instructies en uitleg, geen telefonische medewerking. Hoe wil je als klant de mailbox bereiken zonder Internet? (proxy geprobeerd, zonder resultaat) Daarnaast moet je een goede administratie hebben waarin je het wachtwoord van de XS4ALL mailbox account voorhanden hebt. Zodra je de mail hebt kunnen lezen zul je de software voor verwijdering ook nog moeten downloaden en updaten via een werkende Internetverbinding. Als bedrijf loop je een reëel risico er een dag uit te liggen mocht er (onbewust) een besmette pc in het netwerk hangen. Tegenwoordig is dit goed ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):