Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik viel van de ene in de andere verbazing bij het lezen van dit stuk. Wij werken al jaren met Xs4all maar wij (of onze klanten) zijn nog nooit gebeld voor een melding van abuse. Xs4all sluit altijd af en stuurt dan een e-mail (!?) waarin gemeld wordt dat de verbinding geblokkeerd is. Xs4all gebruikt het prachtige eufemisme "Walled Garden" voor deze blokkade. Rücksichtslos afsluiten lijkt mij een betere kwalificatie. Deze werkwijze is laakbaar. Wij werken met name voor bedrijven en deze zitten dan zonder enige vooraankondiging zonder internet/e-mail. Deze handelwijze brengt grote schade toe. Welk bedrijf kan het zich permitteren één of meerdere dagen zonder internet en mail te zitten? Xs4all heeft dus geen oog voor de belangen van haar klanten. Het zou zo simpel ook anders en beter kunnen. Waarom licht Xs4all de klant niet in dat er abuse geconstateerd is? Geef de klant 1 dag om het probleem op te lossen en sluit de verbinding pas af als het probleem na die dag nog niet verholpen is. Ander punt is dat ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):