Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De manier waarop providers dit doen kan echter verschillen. Zo waarschuwt Ziggo de klanten per brief, terwijl XS4ALL belt en een e-mail stuurt. "Dat telefoontje zien we als de primaire manier van waarschuwen, omdat daarmee de kans veel groter is dat de betreffende klant de informatie op tijd krijgt. Bellen wordt bovendien door klanten als veel klantvriendelijker ervaren." Zeer intressant. Ik stel me nu de vraag moest ik een XS4ALL klant zijn, en ik krijg een telefoontje waar een persoon zich voordoet aan de lijn als een medewerkerker van XS4ALL , hoe dit kan gecontroleerd worden. Iedereen kan zich voordoen als een medewerker van XS4ALL. Om nog maar een mooi voorbeeldje te geven zijn de frauduleuze telefoontjes waar men aan de lijn te horen krijgt dat je in gesprek bent met een Microsoft medewerker. Ik kan even goed een hacker aan de lijn hebben.
Beschrijf je klacht (Optioneel):