Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-10-2012, 14:14 door Anoniem

"Verder lijkt het me wel onprettig om in deze Walled Garden te zitten en hieruit te komen als leek/klant. Voor ons wellicht geen probleem maar voor een leek/gemiddelde klant een hoop contact over en weer wat zorgt voor frustraties." Mij ook, daarom moet zoiets ook zo klantvriendelijk mogelijk worden opgezet. Het lijkt mij echter nog veel frustrerender wanneer je bijvoorbeeld besmet wordt met een banking trojan, en wanneer criminelen vervolgens je rekening leegplunderen, terwijl dat voorkomen had kunnen worden. Bovendien kan een besmet systeem ook misbruikt worden om bijvoorbeeld phishing sites te hosten waarmee derden slachtoffer worden van fraude, doordat criminelen via de website op jouw computer credentials vergaren. "Maar dit is geen deep-packet-inspection zoals verboden bij de wet. En daarmee doet XS4ALL niets mis. Dat maakt wel een verschil " Er is geen enkele wet die de toepassing van deep packet inspection verbiedt in zaken als intrusion detection systemen, en dat is maar goed ook. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha