Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-10-2012, 11:38 door Anoniem

"XS4ALL sluit de complete verbinding af zodra ze 2x iets detecteren. In mijn geval een standaard zakelijke ADSL verbinding met 20 werkplekken en een blijkbaar met Hermes besmette notebook van een medewerker op het draadloze netwerk. Geen belletje, maar gewoon afsluiten. Na een kwartier in de wacht te staan bij de helpdesk om te achterhalen waarom de lijn niet meer werkt krijg je te horen dat de XS4ALL mailbox moet worden bekeken voor verdere instructies en uitleg, geen telefonische medewerking." Wellicht het telefoontje gemist? en in de mail staat een stap voor stap beschrijving waar zelfs ik als leek uitkwam (met een beetje nadenken zou dat moeten lukken voor iedereen) verder zou je JUIST als zakelijke gebruiker blij moeten zijn met een abuse , virussen op zakelijke netwerken kunnen hele nare dingen doen zou niet de eerste keer zijn dat bankrekeningen helemaal leeg geplundert worden. Via een proxy kan je altijd nog in de mailbox van xs4all komen ( niet via outlook maar wel via de webmail) ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha