Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-10-2012, 15:56 door wica128

responstijd, is meestal nooit een probleem. Een automatisch reactie is al vaak voldoende (hoe lullig het ook klinkt) Vervolgens, als je met meerdere partijen moet samen werken, dat heb je met alle partijen een overeenkomst. Met daar in de contact nummers en personen van de des betreffende bedrijven. Mijn ervaring met de overheid is, als volgt. Ik ben eerste aanspreek punt, aangezien ik ook het beheer doe van de server. Als ik een probleem zie. Gaat er als eerste een email uit naar een gezamelijk email adres. Vervolgens onderzoek ik waar het probleem zich afspeelt. Dit zie je vaak snel genoeg. Vervolgens coördineer, ik de te nemen acties. Dus de des betreffende mensen (wakker) bellen en er zorg voor te dragen, dat deze mensen hun werk gaan doen. Ondertussen word elke actie, via het gezamelijke email adres, vermeld. Tot het probleem opgelost is. Welke ook weer gemailt wordt. Vervolgens, stap je over op de vervolg proceduren. Het uitzoeken waarom het probleem ontstaan is, wat er gedaan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha