Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Hoi, Vorige week wilde ik inloggen op mijning.nl en kreeg na het invoeren de melding "extra authorisatie stap vereist". Op mijn telefoon verscheen de TAN code met bijbehorend bedrag van bijna tienduizend euro. Natuurlijk heb ik de TAN code niet ingevoerd en heb meteen ING gebeld. Volgens de telefoniste duidde dit op een phishing poging (ja duh!). Mijn TAN werd meteen geblokkeerd en volgens de telefoniste was het raadzaam om de ING scanner te runnen. Deze gaf de melding "no malware found". Ik heb de pc gecontroleerd op verdachte processen, die waren er niet. Voor de zekerheid maar even de registry van een paar maanden geleden terug gezet. Daarna op mijn Mac het ING wachtwoord gewijzigd. Ingelogd met mijn PC en de extra melding was verdwenen. Na een paar dagen de formulieren opgehaald voor de nieuwe TAN code, wat blijkt: de TAN aanvraag is opnieuw geblokkeerd. Opgebeld, blijkt er toch nog ergens schadelijke software actief te zijn. Opnieuw aangevraagd en enkel nog maar met de Mac ingelogd en ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):