Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Binsbergen: De situatie is in Nederland in principe precies hetzelfde; geen enkel bedrijf waardeert een hack; en schuift vervolgens de hacker de Zwarte Piet toe, terwijl de beveilging van het bedrijf in kwaliteit uiteindelijk toeneemt. Zo hypocriet! Het wordt eens tijd voor verandering....Zo, zelfs drie keer! Wat jij stelt is slechts ten deze waar. De meeste bedrijven hebben simpelweg geen protocol hoe te handelen wanneer een brave burger wijst op een beveiligingsprobleem. Daarnaast kan het even duren voordat je de juiste persoon aan de lijn krijgt. De gemiddelde secretaresse kan echt niets met technisch gereutel en de afdeling Communicatie is alleen maar bezig met het imago van het bedrijf en zal je dus verzoeken om je snavel te houden. Nu gaat het namelijk over het aangeven van een mogelijk probleem. Jij hebt het over een daadwerkelijk hack. Ik ben zo vrij het woord 'hack' populair in te vullen. Nee, ik kan me voorstellen dat niemand zit te wachten op een inbreker. Zelfs al staat de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):